Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
ul. Gen. J. Bema 40/108, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089
7625236, fax 089 7625236.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.tbs-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie
budowy budynku mieszkalnego o łącznej liczbie 24 lokali mieszkalnych
zlokalizowanego przy ul. Struga w Bartoszycach woj. warmińsko-mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie
przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku mieszkalnego o łącznej
liczbie 24 lokali mieszkalnych położonego przy ul. Struga w Bartoszycach, woj.
warmińsko-mazurskie na działce nr 4/14. 2. Zakres realizacji zgodnie z
dokumentacją obejmuje: a) dokończenie budowy (pod klucz) budynku mieszkalnego
wielorodzinnego dwuklatkowego, czterokondygnacyjnego, całkowicie podpiwniczonego
wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami i zagospodarowaniem terenu.
parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 346,32 m2 - powierzchnia użytkowa
budynku - 1003,20 m2 - kubatura - 6140,64 m3 b) zagospodarowanie terenu w
zakresie: - wykonania, miejsc postojowych, chodnika - budowy przyłączy
wodociągowych - budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej - budowy przyłączy
kanalizacji deszczowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w
miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o
udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu
składania ofert w wysokości 25.000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć
tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ
Bartoszyce 60 2030 0045 1110 0000 0046 7050 z dopiskiem wadium na dokończenie
budowy budynku mieszkalnego przy ul. Struga w Bartoszycach, działka nr. 4/14.
2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)
Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą
ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie
zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a.
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia; b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: c.1.Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu
lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum
2 robót budowlanych, polegających na wybudowaniu obiektów kubaturowych
(budynki mieszkalne wielorodzinne, budynki użyteczności publicznej), których
kubatura wynosiła nie mniej niż 2.000 m3 dla każdego z tych obiektów ; d.
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
d.1.posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co
najmniej 10 pracowników i co najmniej 2 pracowników personelu kierowniczego;
d.2. wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
dysponują minimum 3 osobami, posiadającymi uprawnienia do prowadzenia robót
jako kierownik budowy lub kierownik robót w niżej wymienionych
specjalnościach: - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -
kierownik budowy; - 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych
i gazowych - kierownik robót; - 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych- kierownik robót. e.
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia. e.1. posiadają środki finansowe w wysokości nie
mniejszej niż 300.000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie
mniejszej niż 300.000 PLN; e.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą
minimalną sumę w wysokości 1.000.000 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych
od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów,
opisanych powyżej, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo
zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do
specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające,
że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz
wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, które będą
wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Dokumenty stwierdzające, że
osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia
budowlane oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego
potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej. 6) Informacja na temat przeciętnej liczby
zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie
ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do
specyfikacji. 7) Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o
badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty
oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Informacja
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: dokumenty wymienione w
pkt 1 ppkt 2 - 9 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca złoży
formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
specyfikacji. 3. Ponadto do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1
Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy - zgodnie z załącznikami nr 7 i
7a do specyfikacji. Harmonogram musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do
zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą
stanowić osobny element odbioru częściowego i rozłożeniu na miesiące
realizacji inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez
Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu w przypadku zaistnienia
rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji
zadania. 3.2 Oświadczenie wykonawcy o zobowiązaniu się do ubezpieczenia budowy
na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu, z tytułu szkód, które mogą zaistnieć
w związku z określonymi zdarzeniami losowymi i scedowania prawa z tytułu
polisy na Bank Gospodarstwa Krajowego w Białymstoku zgodnie z załącznikiem nr
8 do specyfikacji. 3.3 Zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy stanowiący
załącznik nr 9 do specyfikacji. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 5. W przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z
zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie
zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim
przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania.
Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o
udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia
gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w
przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału albo
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Każdy z
podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów
wymienionych w pkt 1 ppkt 1, 2, 7, 8 i 9, a dokumenty wymienione w pozostałych
punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób,
aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 8. Wykonawca, który zamierza
powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek
wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do
specyfikacji. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można powierzyć dla
podwykonawcy robót z zakresu branży budowlanej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lokum-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
LOKUM sp. o. o. ul. Jagiellończyka 9 11-2 00 Bartoszyce sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: LOKUM sp. o. o. ul.
Jagiellończyka 9 11-2 00 Bartoszyce sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).