Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: LOKUM Sp. z o.o. , ul. Jagiellończyka 9, 11-200
Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629886, faks 089 7625237.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.lokum-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie ścian
zewnętrznych z remontem gzymsu w budynku przy ul. Warszawskiej 15-17 zarządzanym
przez LOKUM Sp. z o.o. w Bartoszycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ocieplenie ścian zewnętrznych z remontem gzymsu w budynku przy ul. Warszawskiej
15-17 zarządzanym przez LOKUM Sp. z o.o. w Bartoszycach o wartości poniżej kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo Zamówień
Publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7,
45.44.30.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą
ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie
zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a.
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia; b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych; c. dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
realizacji zamówienia; d. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą minimalną sumę 50
000,00 zł; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 UPZP; 2) Opis sposobu dokonania oceny spełniania
wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców
opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie
żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Punkcie VIII, wg formuły
spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta powinna zawierać: 1) wypełnione formularze oferty - załącznik Nr 1 do
SIWZ, a) cena oferty musi być skalkulowana zgodnie z załączonymi przedmiarami
robót. Kwota ogólna powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją
zadania (z podatkiem VAT). b) wycenione pozycje kosztorysowe zgodnie z
załącznikiem Nr 2 załączonym do SIWZ. c) załączniki do oferty wymienione w
niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie i dokumenty, jakie mają dostarczyć
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez
podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez
każdy podmiot); 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu
Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed
upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż
trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie, że
oferent dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. 5) polisy lub
innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej, 6) oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany niniejszą
ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, 7) oświadczenie o spełnieniu
przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 UPZP - załącznik Nr
3, 8) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik Nr 4 do
Specyfikacji. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do
oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane
przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykonawcy, którzy
wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy -
Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą
pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także
Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z
określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim
zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one
przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.lokum-bartoszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: LOKUM Sp. z o. o. ul. Jagiellończyka 9 11-200
Bartoszyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: LOKUM Sp. z o. o. ul.
Jagiellończyka 9 11-200 Bartoszyce sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).