Bartoszyce: Wykonanie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych z zasobów mieszkalno - użytkowych administrowanych przez LOKUM Sp. z o.o. w Bartoszycach
Numer ogłoszenia: 285586 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: LOKUM Sp. z o.o. , ul. Jagiellończyka 9, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7629896, faks 89 7625237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych z zasobów mieszkalno - użytkowych administrowanych przez LOKUM Sp. z o.o. w Bartoszycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wywóz nieczystości stałych niesegregowanych 2. Wywóz nieczystości stałych segregowanych - ze szkła bezbarwnego i kolorowego - z tworzyw sztucznych Pojemniki muszą być oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów . W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - zapewnić utrzymanie czystości i porządku poprzez bieżący wywóz nieczystości stałych z nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia wraz z ich przyjęciem na wysypisko odpadów. Poprzez utrzymanie czystości i porządku rozumie się również zebranie nieczystości stałych i ustawienie pojemników na ich miejsce oraz usunięcie luźnych nieczystości z miejsc, w których składowane są pojemniki. Szacunkowa ilość wywozu nieczystości stałych 1680 mg/ rok.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz sprzętu w celu realizacji zamówienia zał nr 7 do SIWZ (dokumenty legalizujące wagi w przypadku zawarcia umowy dostarczyć do Zamawiającego do dnia 30.12.2011)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W myśl art. 144 ust.1 Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian postanowień umowy .Zmiana obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lokum-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LOKUM Sp. z o. o ul. Jagiellończyka 9 11-200 Bartoszyce pokój 2A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 10:00, miejsce: LOKUM Sp. z o. o ul. Jagiellończyka 9 11-200 Bartoszyce sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie