U M O W A na usługi kominiarskie
zawarta w dniu ……………. pomiędzy:
………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………….
Wykonawca usług reprezentowany przez ……… …………………………………………..
a:
Zleceniodawcą ,,LOKUM” Spółką z o.o. w Bartoszycach ul. Jagiellończyka 9
reprezentowaną przez:
Prezesa Zarządu – Bogdana Popławskiego
o następującej treści:
§ 1.
1. Zleceniodawca zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003r. (Dz. U. Nr 12 poz. 1138 z dnia 11 lipca 2003r.)
2. Kontroli technicznej przewodów co najmniej raz w roku i w oparciu o ustawę Prawo Budowlane.
3. Ponadto wykonawca zobowiązuje się do wykonywania innych zleconych przez Zamawiającego czynności.
§ 2.
Wykonawca będzie wykonywał usługi kominiarskie w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 3.
1. Ustala się opłatę roczną za usługi kominiarskie w wysokości ……………….. zł brutto, słownie: ………………………………………………………………………….. złotych, która będzie uregulowana w równych ratach miesięcznych po: ……………………. zł, słownie: ………………………………………………………………………….. złotych, wg faktury wystawionej przez Wykonawcę.
2. Opłata za okresową kontrolę techniczną, która ma być wykonywana ca najmniej raz w roku wynosić będzie ……………. zł brutto, słownie: ………………………………. …………………………………………………………. złotych, od jednego lokalu. Płatność będzie następować każdorazowo po przedstawieniu zestawienia z wykonanych przeglądów potwierdzonych czytelnym podpisem lokatora, oraz dołączeniu protokółów.
3. Za wykonanie dodatkowych czynności zleconych przez Zamawiającego związanych z eksploatacją budynków dotyczących ekspertyz i opinii kominiarskich ustala się stawkę w wysokości …………….zł brutto słownie: ………………………. złotych za 1 mb przewodu, a jedno podłączenie ………….. zł brutto, słownie ………………….… złotych.
§ 4.
1. Wykonanie usługi określonej w § 1 pkt. 1 musi być potwierdzone czytelnym podpisem przez użytkownika budynku. Brak podpisu traktowany jest jako niewykonanie usługi i zobowiązuje się Wykonawcę do wystawienia faktury korygującej pomniejszoną o ilość niewykonanych usług.
2. Wykonanie usługi określonej w § 1 pkt 2 musi być potwierdzone czytelnym podpisem najemcy – właściciela lokalu. Brak podpisu najemcy – właściciela lokalu jest jednoznaczne z niewykonaniem w/w usługi i podlega pomniejszeniu wartości faktury.
§ 5
Zleceniodawca zobowiązuje się do płatności przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury na podane w fakturze konto Wykonawcy.
§ 6.
Umowa niniejsza została zawarta na czas określony od 01.01.2007r. do 31.12.2007r.
Rozwiązanie umowy może nastąpić przez każdą ze stron za trzymiesięcznym pisemnym wypowiedzeniem.
§ 7.
Ewentualne spory mogą wynikać na tle realizacji umowy, rozstrzygane będą przez właściwy Sąd Gospodarczy.
§ 8.
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze strony.
§ 9.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy K.C.
ZLECENIODAWCA : WYKONAWCA :
opublikował: Administrator Systemu
data publikacji: 2006-12-13 12:07
zmodyfikował: Administrator Systemu
ostatnia modyfikacja: 2006-12-13 12:08